סיכום יום המסחר בבורסה - שלוש מניות עם זינוק סביב 17% 

סה"כ ירידות שערים במדדים המובילים

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
צילום: פאנדרצילום: פאנדר

10/03/2024 כלכלני הבורסה

המסחר בשוק המניות בת"א הסתיים בירידות שערים, כשמדד ת"א-35 ירד כ-1.1%, מדד ת"א-125 ירד כ-1.2% ומדד ת"א-90 ירד כ-1.3%.

ירידות שערים בולטות של המניות הדואליות בשל ארביטרז' שלילי - קמטק (6.9%-) ונובה (6.8%-). מניית אורמת טכנולוגיות הדואלית בלטה עם עלייה של כ-4.7%.

מדד ת"א בנקים-5 ירד בכ-1% ברקע של מחזורי מסחר נמוכים גם יחסית ליום ראשון, כשבנק מזרחי טפחות בלט בירידה של כ-1.7%.

מדד ת"א נפט וגז ירד היום 1.3% בהשפעת איי.סי.אל. אשר ירדה 4.3% על רקע הדיווחים בתקשורת כי המדינה מתניעה את מכרז זיכיון הכרייה בים המלח בו מחזיקה איי.סי.אל. עד שנת 2030, והיא תיאלץ להתמודד מול גופים בינלאומיים. חברת האם שלה, החברה לישראל, ירדה בתגובה 4.4%.

קומפיוג'ן הדואלית זינקה היום כ-17% והובילה את מדד ת"א-ביומד לעלייה של 3.7%. המניה שפרסמה את דוחותיה הכספיים החזקים בשבוע שעבר חזרה עם פער ארביטרז' חיובי לאחר שזינקה בשישי האחרון בכ-11% במסחר בארה"ב.

אפולו פאוור בלטה אף היא היום כשזינקה 17%, זאת בהמשך ליום חמישי האחרון בו זינקה המניה כ-12% לאחר שדיווחה על הסכם לאספקת והתקנת פאנלים סולאריים על גבי הוולודרום בת"א, וכן כי תיק החקירה בענייני בעלי השליטה נסגר.

אנלייבקס הדואלית העוסקת בפיתוח תרופות להשבת האיזון למערכת החיסונית זינקה היום כ-16%, לאחר שחזרה גם היא עם ארארביטרז' חיובי כשבארה"ב טיפסה 20.8% בשישי.

ירידות שערים של עד כ-0.3% במדדי התל-גוב הצמודות, בעוד מדדי התל-גוב השקליות נותרו כמעט ללא שינוי. מדדי התל-בונד הצמודות רשמו ירידות של עד כ-0.2%, בעוד מדדי התל-בונד השקליות רשמו ירידות קלות של עד 0.1%.

דיווחים מעניינים מאתר המאיה
חברת פלסאנמור, העוסקת בפיתוח מכשירי אולטרסאונד ניידים לניטור עוברים לשימוש ביתי, התקשרה עם מוסדי אקדמאי בהסכם לניסוי קליני לבדיקה מרחוק של העובר במהלך תקופת ההיריון. המניה עלתה 3.1%.

השותפות לפרוייקט לוויתן, שותפויות ניו-מד ורציו, עדכנו כי ביום 7.3.2024 החלה הזרמת הקונדנסט מפרויקט לוויתן לבית זיקוק אשדוד.


 

 
 
 

 

האתר מאפשר לראות את הרכבי קרנות נאמנות עד לרמת נייר הערך הבודד ובנוסף לדעת כמה קרנות נאמנות מחזיקות באותו נייר ערך מסוים ובאיזה היקף.בנוסף האתר מעלה כתבות פרשנוית וראיונות עם מנהלי קרנות לשם הצגת מדיניות ודרך קרן נאמנות.