בלעדי ל-FUNDER >> על רקע פרסום הדוחות >> מניית אל על צונחת כ 13%-
 

נקודת המפנה יכולה להגיע מקבלת מטוס הדרימליינר הראשון מדגם בואינג 787-9, שיחל לפעול בשבועות הקרובים ויצעיד את אל על לעידן חדש. כמות האחזקות על המניה על בחודשים האחרונים ביותר מ-7 מיליון ניירות.
הקרנות שמחזיקות את אל על

 

 

FacebookTwitter Whatsapp
דוד מימון מנכל אל עלדוד מימון מנכל אל על

16/08/2017 עומר רגב

הקרנות שמחזיקות את אל על
נכון לדיווח אחרון של מנהלי הקרנות*

10 מנהלי ההשקעות שמחזיקים במניה

מנהל השקעות

שווי באלפי בשקלים

אילים

29,940.90

אלטשולר שחם

22,443.62

מגדל

11,328.06

אקסלנס

11,310.78

אנליסט

8,504.87

ברומטר

4,815.16

אי.בי.אי

3,527.13

מיטב דש

2,430.84

הראל-פיא

2,396.30

הקרנות שמחזיקות במניה מעל 1.5% מהקרן
שם קרןאחוז מהקרןשווי באלפי בשקליםכמות ניירותסוג
אקסלנס מניות ישראל 3.49% 226.80 70000 מניות
אקסלנס מניות 2.80% 648.00 200000 מניות
MTF מניות דיבידנד ישראל 2.44% 1,785.13 550965 מניות
אקסלנס מניות פרימיום 2.30% 1,004.40 310000 מניות
סיגמא מניות כללי 2.29% 194.40 60000 מניות
אלטשולר שחם סופה מניות 2.29% 21,051.79 6497465 מניות
אקסלנס מנייתית 2.11% 1,639.56 520000 מניות
אקסלנס יתר 1.97% 275.40 85000 מניות
ברומטר מניות גלובאלי 1.90% 538.36 170744 מניות
מגדל דיבידנד ישראל חייבת 1.82% 227.35 70170 מניות
אי.בי.אי. מניות אקטיבית 1.55% 207.44 64024 מניות
הכנסות החברה ברבעון השני השנה הסתכמו בכ- 541 מיליון דולר לעומת כ- 537 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד – גידול  של כ- 0.6%;

שיעור תפוסה במטוסים ברבעון השני עמד על 84.3% לעומת 83.1% ברבעון מקביל אשתקד;

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השני של 2017 הסתכם בכ-101 מיליון דולר לעומת כ-107 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ;

הרווח הגולמי ברבעון השני השנה הסתכם בכ- 107 מיליון דולר, לעומת כ- 124 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד – קיטון של כ- 13% ;

 הרווח התפעולי  הסתכם בכ- 27 מיליון דולר לעומת  כ-51 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד – קיטון של כ- 47%;
 
הרווח  הנקי ברבעון השני של השנה  הסתכם  בכ-16.4 מיליון דולר בהשוואה לרווח של  כ- 35 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד;

יתרות המזומנים והפקדונות של החברה ליום  30.6.2017 הסתכמו בכ-276 מיליון דולר;

מספר קטעי הנוסע ברבעון השני  לשנת 2017  עלה בכ-2.4% לעומת אשתקד ; נתח השוק של החברה מתנועת הנוסעים בנתב"ג ברבעון השני ירד  לכ- 29.5%  לעומת כ-34.2% ברבעון המקביל אשתקד ;

 ה-EBITDA הסתכם בכ-70 מיליון דולר, לעומת כ-96  מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד;

ההון העצמי של החברה ל 30.6.2017 הסתכם בכ- 247 מיליון דולר. 

הכנסות החברה בששת החודשים הראשונים של השנה  הסתכמו בכ- 959 מיליון דולר לעומת כ- 934 מיליון $ בתקופה המקבילה אשתקד – גידול  של כ- 2.6%;

הרווח הגולמי בששת החודשים הראשונים של השנה  הסתכם בכ- 148 מיליון דולר, לעומת כ- 158 מיליון $ בתקופה המקבילה אשתקד – קיטון של כ- 6.4% ;

 ההפסד הנקי בששת החודשים הראשונים של השנה  הסתכם  בהפסד של כ- 13.6 מיליון דולר בהשוואה לרווח של  כ- 13.6 מיליון דולר  בתקופה המקבילה ;

דוד מימון מנכ"ל אל על:" אל על התמודדה ברבעון השני עם הגידול העצום בתחרות בנתב"ג. למרות זאת ההכנסות עלו בשל גידול בקטעי הנוסע, שיעור התפוסה עלה, תזרים המזומנים איתן ואנו שומרים על חוסנה הפיננסי של החברה.

אנו שמחים לבשר כי החודש יגיע מטוס הדרימליינר הראשון מדגם בואינג 787-9, שיחל לפעול בשבועות הקרובים ויצעיד את אל על לעידן חדש. המטוס, הוא הראשון מבין 16 שיגיעו עד לסוף שנת 2020.

הגשנו בקשה לממונה על ההגבלים העסקיים לאשר את רכישת ישראייר תעופה ותיירות, באמצעות חברת הבת סן דור, מידי אי. די. בי תיירות. העסקה מהווה נדבך חשוב ביישום האסטרטגיה ארוכת הטווח של אל על להרחבה וגיוון של סל השירותים והמוצרים שמציעה החברה ותאפשר לנו להגדיל את ההכנסות של הקבוצה כולה ולהאיץ את צמיחת החברה תוך הגדלת היקפי הפעילות.

כרטיס האשראי FLY CARD  ממשיך להוות מנוע צמיחה מרכזי ועומד היום על כ- 240 אלף מחזיקים. 

בחודש נובמבר אנו משיקים את הקו הישיר למיאמי, המהווה צעד אסטרטגי חשוב להמשך הרחבת רשת הנתיבים של אל על בצפון אמריקה.

אנו מחויבים להמשיך ולהעניק שרות ומוצר ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו, ולמאמץ מתמשך להתמודדות עם תנאי השוק המאתגרים."

דגנית פלטי, סמנכ"ל הכספים, ציינה:
 
"גם ברבעון זה רשמה החברה גידול בהכנסות, על אף הסביבה העסקית המאתגרת המתאפיינת בהתגברות משמעותית של התחרות בנתב״ג. לצד זאת, נרשמה גם עלייה בהוצאות הדלק הסילוני על רקע עלייה במחיר הנפט בעולם, עליה בהוצאות השכר בעיקר בשל הסכמי השכר החדשים והתחזקות השקל מול הדולר .
 
ברבעון השני המשיכה החברה לייצר תזרים מזומנים גבוה בהיקף של למעלה מ-100 מיליון דולר, ולהציג נזילות גבוהה, המתבטאת ביתרות מזומנים בסך של כ-276 מיליון דולר לצד הון עצמי בסך של כ-247 מיליון דולר. 
 
כמו כן, במהלך הרבעון שילמה החברה מקדמות בהיקף של כ-24 מ' דולר עבור מטוסי דרימליינר שרכשה החברה אשר צפויים להצטרף לציי החברה במהלך שנת 2018. יתרות המזומנים שבקופת החברה ותזרים המזומנים הגבוה שלה מפעילות שוטפת מהווים בסיס איתן להמשך קידום השקעותיה במסגרת התכנית האסטרטגית ארוכת הטווח שלה." 

נתונים עיקריים לתקופות של שישה ושלושה חודשים שנסתיימו ביום 30 ביוני 

במיליוני דולר

ינואר-יוני

אפריל-יוני

 

2017

2016

שינוי

2017

2016

שינוי

הכנסות מהפעלה

959

934

3%

541

537

1%

הוצאות הפעלה

(810)

(776)

4%

(434)

(414)

5%

רווח גולמי

148

158

(6%)

107

124

(13%)

EBITDA

81

106

(24%)

70

96

(26%)

רווח (הפסד) לפני מסים על ההכנסה

(17)

13

22

47

(54%)

רווח (הפסד) לתקופה

(14)

14

16.4

35

(53%)







נתוני ההרכבים נכונים לתחילת יוני 2017
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

Right
Left

 

 
 
 

 

האתר מאפשר לראות את הרכבי קרנות נאמנות עד לרמת נייר הערך הבודד ובנוסף לדעת כמה קרנות נאמנות מחזיקות באותו נייר ערך מסוים ובאיזה היקף.בנוסף האתר מעלה כתבות פרשנוית וראיונות עם מנהלי קרנות לשם הצגת מדיניות ודרך קרן נאמנות.